what's on my mind

what's on my mind

fredag 10 februari 2012

Födelsedag 9/2

Jaaa igår fyllde jag år!
Hade en alldeles underbar födelsedag, efter skolan så gick jag och flickorna och införskaffade mobiltelefon så man kan ha tag i folk man vill träffa.

Min nya mobil är av gammal modell, Samsung som bara kan ringa och sms:a med.
Men det är allt jag behöver här. Den kostade 200 kronor och så fick man 250 att ringa och sms:a för.

Samsung

Och sedan så gick vi lite i affärer och på sightseeing. Vi råkade hitta Barcelona Katedralen eller vad den heter. Och en fin liten marknad intill med alla möjliga fina intressanta antika saker.





Jag köpte ett armband och en ring till mig själv i födelsedagspresent (och mobilen då). Dom fanns i en jättefin affär som hade humana priser, stilen var lite som h&m blandat med mango och vero moda.


Jag blev bjuden på halv elva fikat av Sophia och fick världens sötaste Doraemon kramdjuret i present av Tina! Doraemon går här på Japanska, otextat, så den tittar vi på ibland.

Så himla söt och mjuk!

Så här snygg kan man vara när man fyllt 28!! :P hahhaha

Chokladmousse tårta! Det är "choklad" som fyller år! XD

På kvällen så tittade Tina, Jintin (våran kinesiska lägenhetskamrat) och jag på en film som heter Drive (med Ryan Gosling) och sedan åt vi tårta. Jintin sjöng "Happy Birthday" på kinesiska för mig. ^_^
Vi satt och pratade heeeeela natten lång alla tre, det var faktiskt riktigt trevligt.

Här blåser jag ut ljusen

Och nu ska jag göra mig i ordning för jag ska lämna tillbaka ett par byxor jag köpt och sedan ska vi gå på bio; Starwars episod 1 i 3D!!! Hur kul som helst!
Imorgon ska vi börja simma med Sophia, en del av våran tränings-plan ^_^

Hör av er till min mobil om ni vill skicka ett meddelande! Jag kontaktar er individuellt om numret! :P
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar