what's on my mind

what's on my mind

fredag 17 februari 2012

Äntligen Fredag!

Idag så har vi hunnit med en massa tycker jag.
Vi har varit i skolan, vi har gått på bio och sett La Mujer de Negro (med Daniel Radcliffe), fyyyyyy vad den var läskig! Aldrig mer skräckis på bio!!
Sedan så gick vi till stranden som ligger nära bion.

Här ligger någon och solar med kläderna på! Dagens märkligaste!

Ah stranden, här ska det solas när det är varmt!

Efter ett litet standbesök (och jag fick med mig halva stranden hem i skorna) så letade vi efter en tunnelbana hem. Vi gick omkring i stadsdelen Poble Nou och det var ganska charmigt där tyckte jag. En massa barn har varit utklädda nu i dagarna, undrar om det är något speciellt på gång?

Såg denna intressanta kyrka i Poble Nou

Imorgon kommer någon gubbe hem till oss och ska kolla på gas-spisen, tror jag det var.
Men hyresvärden sa inte när det skulle vara så han kan komma precis när som helst under dagen...hmm

Nu är jag riktigt trött, har inte fått bra sömn under hela veckan. Drömde idag att Sverige var i krig. Det var riktigt hemskt. DET var nog läskigare än filmen jag såg, som handlade om spöken.

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar