what's on my mind

what's on my mind

lördag 17 november 2012

Honduras

Jag har tydligen inte uppdaterat denna blogg sedan jag kom hem från Barcelona, eller rättare sagt sedan innan jag kom hem från Barcelona.

Och inte mycket har hänt i resväg sedan dess förutom att jag åkt till Honduras.
Jag åkte hem i Juli till Sverige med alla resväskor fullproppade (massa övervikt som jag tur nog inte behövde betala för) och var hemma i 4 dagar, så jag hann i princip packa upp, tvätta, packa ner och sedan åka iväg till Honduras där jag var i en månad.


Mani-pedi ^^ 
Fick manikyr och pedikyr asbilligt



Umgicks med mina kusinbarn

Gick till frissan och skaffade lugg^^

Åkte till en vattenpark, Aqua Splash

Åkte även till La Ceiba som ligger i södra Honduras till ett resort.

Chillade vid poolen i hotellet

mamma brände ryggen, trots lite sol


De hade även strand utanför hotellet i La Ceiba

Blev bättre foto med mammas kamera

mamma chillar på stranden

tog hand om lille Perry så fort jag fick chans

Träffade min bror för kanske andra gången i mitt liv!

Somnade på soffan i ett köpcenter

Drack denna underbara kaffe-baserade drycken med baileys och grädde
El Extranjero para la extranjera

Festade avslutningsvis med min familj!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar