what's on my mind

what's on my mind

söndag 11 mars 2012

Japan Weekend Barcelona

Igår var jag på Japan Weekend i Barcelona.
Fick hitta till La Farga, som inte låg så fruktansvärt långt ifrån, bara 20 min med metro.
När man såg massa cosplayers med NANA påsar visste man att man var på rätt väg.

Själv var jag klädd i blått, för att "stödja" BIGBANG, min absoluta favorit grupp från Korea.
När jag skulle ut och ta lite luft så fick jag tre stämplar, två på armen och en i ansiktet!
Dom frågade inte ens om lov, dom bara stämplade rakt på mig, om jag inte blev så chockad hade jag blivit arg.

I alla fall så fick jag med mig lite smått och gott hem.
Lite "badges" för 1 euro och ett par armband med SHINee och BIGBANG bland annat.




Nu ska jag till gymet!
Boom-shaka-laka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar