what's on my mind

what's on my mind

tisdag 14 februari 2012

Lite inköp


I fredags var vi på bio, Star Wars episode 1 i 3D, jag visste ju hur filmen gick, så det var ju ingen överaskning, men det var lite fräckt att se den i 3D eftersom man märkte en massa grejer man inte sett i filmen förr.
Deras 3D glasögon här är snyggare än våra hemma.


På vägen ut fanns postern till Woman In Black, som är Daniel Radcliffe's nya film (efter alla Harry Potter filmerna). Så den måste man ju nästan se...om man vågar, eftersom det är en skräckfilm.
Hmmm jag är inte säker på om jag vågar det...


Igår gick vi in i en affär som heter Claires där dom hade en massa rea, så eftersom jag tyckte att jag behövde en mössa så köpte jag en för 25 kronor! Inte illa va? Och så kunde jag inte stå emot en liten jättesöt väska som också kostade 25 kronor!!

Jag älskar att fynda!

Med det sagt så ska jag inte slösa alla mina stålar på shopping, men en väska och en mössa för sammanlagt 50 kronor tycker jag inte var så farligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar